Lipica

Lipica zibelka vseh lipicanskih konj je bila ustanovljena 1580. Trenutno nudi dom 400 lipicancem.
Že od nekdaj so mi bili všeč konji, še posebej če so v gibanju saj tako pokažejo vso svojo eleganco in lepoto. Zato sva se z Dragom odločila da najdeva način kako fotografirati lipicance. Ob pomoči gospoda Klavdija iz kobilarne, ki nama je omogočil fotografiranje (za nekomercialne namene) se mi je izpolnila dolgoletna želja. G Klavdij je nama prijazno povedal o zgodovini in razvoju kobilarne, razkazal kobilarno in odgovoril na marsikatero vprašanje. Nakar sva se odpravila fotografirat, navdušena sva bila nad lepoto konj in naravo . Zagotovo se še vrnem v Lipico.














Komentarji

Oseba Kristijan Škrlec sporoča …
dobri posnetki
Oseba Andrej Nagode sporoča …
Super posentki, zelo se mi dopadejo. So me prepričali, da tudi jaz obiščem Lipico ;-).

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Modra mošeja